maandag 4 februari 2013

De regenboog deken

Een van mijn goede voornemens van 2013 is het opmaken van voorraad.. Ik heb ongelofelijk veel garen en ik besloot vorig jaar dat het tijd is om dit op een of andere manier op te maken. Deze deken is project #1 in dit hele proces. Het was een heel snel project. Ik ben op de eerste dag van dit jaar begonnen en zondag legde ik de laatste hand aan de rand!

Alle kleurtjes had ik al op voorraad. De deken is gehaakt met acryl garen en haaknaald nr. 3. Hij is ongeveer 160 bij 170. Ik denk dat ik deze deken in mijn autootje ga leggen. Lekker fleurig!

One of my new years resolutions was destashing. I've got a awful lot of yarn sitting around and I decided I need to use it up somehow. This blanket is project #1 in the whole destashing project! This project was a very quick one. I started on the 1st of Januar and I finished it this Sunday!

All the colors I've had in stash. I made this blanket with acrylic yarn and a nr. 3 crochet needle. It's about 160x170cm. I think I gonna but this blanket in my car. Very colorfull!








18 opmerkingen:

  1. Super!!! Mooi!
    Jij had een flinke voorraad! :o)

    Wat wordt project #2??

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je wel heel snel gefixwd! Mooi geworden en heel handig voor in de auto (al hoop ik dat je hem nooit nodig hebt vanwege pech, slecht voor leuke momenten)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemachtig prachtig!!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg! Dit staat bij mij ook nog eens op mijn to do lijstje.

    Met welke steek heb je hem gehaakt en hoeveel bollen katoen gaan er ongeveer in?

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de deken gehaakt met alleen maar stokjes. En dan elke rij in de tussenruimte van de vorige rij. Op deze manier haakt het lekker weg! Het zijn elke keer 6 rijen met een kleur en er gaan ongeveer 28 bollen (bollen van de rand niet meegerekend) met een looplengte van ongeveer 110 meter!

      Verwijderen
  5. Ohh, mooi! Wat een werk zeg, maar je maakt zo wel lekker al je voorraad op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie deken, die heb je snel klaar. Leuk met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. es preciosa, me encanta, y esa variedad de colores son alegres para pasar el día. Besitos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig! Ik ben ook druk bezig met een deken haken op het moment!

    Verder heb je echt een geweldig blog, ik raak er door geinspireerd. Ik ga zeker eens wat met vilt doen en borduren moet ik ook maar eens proberen!
    Ontzettend leuk blog en ik ga je met plezier volgen!

    Groetjes, dedy

    Haakhaakdedy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat gaaf! Ben voor het eerst op je blog en gelijk verkocht :) Wat heb je het dekentje snel gehaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Heel mooi. Leuke kleurtjes! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw super mooi! Om vrolijk van te worden als je met een dekentje op de bank zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, die is mooi! Leuke patronen heb je ook.

    BeantwoordenVerwijderen