maandag 21 januari 2013

Gulliver Gans

Maak kennis met Gulliver Gans!
De Engelse versie is al te koop via amigurumipatterns.net.
Het Nederlandstalige patroon wordt op dit moment nog uitgetest, zodra die verkrijgbaar is in mijn winkeltje geef ik een seintje!
Het patroon bevat een beschrijving van zowel de gehaakte versie als een gebreide versie van het sjaaltje en het mutsje.
Ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden!




Meet Gulliver Goose!
The Englisch pattern is for sale at amigurumipatterns.net.
The pattern contains a detailed description to make a both crochet and knitted version of his outfit.
I hope you like him!

12 opmerkingen:

  1. Super schattig zeg! Ik kan niet wachten totdat het nederlandse patroon beschikbaar is!

    Ik ga je blog volgen!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk, ik heb 'm al gekocht op Amigurumipatterns. Wist niet eens dat de oorsprong Nederlands was. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk, zo kom je weer wat tegen!
    heb hem al uitgewerkt vanuit het engels,
    Gaat naar Poekie,
    Fijne dag Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker leuk, maar ja ik had ook de eer om hem te mogen testen. Op naar je volgende patroon maar deze duurt voor mij even wat langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super schattig! Die komt ook zeker op mijn 'to do list'!
    Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great :D
    Greetings from Poland
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk, ligt hier in stukjes klaar te wachten op de oogjes!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk! Binnenkort werk ik eraan verder zonder schouderpijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat maak jij leuke dingen.
    Ik ga je volgen.
    Misschien vind je het leuk om mij ook te gaan volgen
    http://breiselsvanlies.blogspot.nl/

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen